Over Hacar

Op deze site geven wij u een korte indruk van ons bedrijf en vindt u de nodige bedrijfsinformatie.

Elektrotechnisch Installatieburo Hacar B.V., gevestigd in Boesingheliede, is in 1989 zijn activiteiten gestart en werkt binnen het ruime begrip elektrotechniek volgens eigen opvattingen en inzet te weten:

  1. specialistische aanpak en vakbekwame uitvoering;
  2. afspraak = afspraak;
  3. alerte reactie op klachtmeldingen en/of andere opdrachten;
  4. concurrerende prijzen.

Vanzelfsprekend staan wij klaar om verdere informatie te geven, vragen te beantwoorden en eventuele opdrachten met de meeste zorg te behandelen.

Specialisme

Een specialistische en vakbekwame uitvoering zijn uiteraard de beginselen. Dit blijkt in de praktijk toch niet altijd even eenvoudig. Door ons te verdiepen in de bestaande technieken, kennis te vergaren en directe contacten met fabrikanten te onderhouden zorgen wij voor een juiste uitvoering van iedere installatie. Of het nu gaat om een elektrische deurautomaat, videofoon of (nood)verlichting, onze gespecialiseerde monteurs zorgen voor een verzorgde en juiste installatie of oplossing van uw klachtmelding.

VCA voor de elektrotechniek

Bijna alles wat we gebruiken werkt op stroom. Elektrotechniek en procesbesturing is dan ook niet meer weg te denken uit de maatschappij. In het werken met elektriciteit ligt altijd een potentieel gevaar. Veilig werken en het voorkomen van ongelukken zijn van levensbelang. Door diplomering en certificering als VGM (Veiligheid, Gezondheid, Milieu) Checklist Aannemers (VCA), staat veiligheid voorop bij Elektrotechnisch Installatieburo Hacar B.V. in de elektrotechniek en procesbesturing branche.

Afspraak is afspraak!

Simpel, maar eigenlijk onmisbaar in deze huidige tijd. Wij onderstrepen het belang van het nakomen van beloften. Door de beloften waar te maken kunt u als klant op ons bouwen. Een betrouwbare bouwsteen is wat wij voor u willen en kunnen zijn!

Kernwoorden:

  1. specialistische aanpak en vakbekwame uitvoering;
  2. afspraak = afspraak;
  3. alerte reactie op klachtmeldingen en/of andere opdrachten;
  4. concurrerende prijzen.